Halaman

Isnin, 7 November 2016

David Belle bintangi BRUTAL – TASTE OF VIOLENCE


IKON ‘Parkour’ DAVID BELLE terkenal kerana peranan beliau dalam aksi lagak ngeri dan parkour dalam filem aksi Perancis ‘District B13’ dan ‘remake’ dalam filem Hollywood dengan tajuk ‘Brick Mansions’, lakonan bersama mendiang Paul Walker (Fast & Furious). Ikon Parkour ini bakal beraksi dalam siri aksi bertajuk BRUTAL - TASTE OF VIOLENCE.

Siri aksi ini mempunyai 10 episod yang akan diarahkan oleh JULIEN COLONNA dan turut dibintangi VITHAYA PANSRINGARM (Only God Forgives), BYRON GIBSON (Asian Connection), dan PIM BUBEAR (The Man with the Iron Fists). Manakala koreografer aksinya dikendalikan oleh KAZU PATRICK TANG (District B13, Mechanic : Resurrection).

SINOPSIS
Axel Chen (David Belle), bekas pegawai tentera khas, adalah bouncer di kelab malam. Pada satu hari dia telah diserang oleh sekumpulan pelanggan yang menyangka dia adalah salah seorang pembunuh yang membunuh salah seorang daripada kawan mereka. Namun, dia dapat menyelamatkan diri, dan bermula dari peristiwa itu dan menggunakan kesempatan yang ada untuk membuktikan sebenar dirinya tidak bersalah.